Zasady Sprzedaży
Sprzedaż
Aby dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Podczas rejestracji musisz podać nazwę użytkownika, hasło, oraz adres email. Na podany adres otrzymasz email potwierdzający rejestrację z prośbą o aktywację.
Podczas pierwszych zakupów zostaniesz zapytany o adres wysyłki, który zostanie również umieszczony na fakturze.
Aktualny stan zamówienia możesz sprawdzić logując się do systemu, a później wybierając z Menu po lewej stronie odnośnik "Moje zamówienia". Na wyświetlonej stronie pojawi się lista wszystkich zamówień wraz z ich aktualnym stanem:
Nazwa | Znaczenie |
Utworzone | Złożono zamówienie, ale jeszcze nie potwierdziliśmy płatności |
Potwierdzone: w całości opłacone | Potwierdziliśmy otrzymanie płatności. Czekaj cierpliwie do października na przesłanie gry. |
Potwierdzone: zapłacona zaliczka | Potwierdziliśmy otrzymanie bezzwrotnej zaliczki. Pozostałą kwotę (90 złotych) musisz przesłać na nasze konto do końca września. W przeciwnym razie nie otrzymasz gry, a zaliczka przepadnie. |
Wysłane | Nadaliśmy przesyłkę. Czekaj cierpliwie na paczkę. |
Anulowane | Unieważniliśmy zamówienie |
Jeśli w zamówieniu należy coś doprecyzować - prosimy o wysłanie odpowiednich informacji emailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Płatności
Jedyną możliwą formą płatności jest dokonanie przelewu na nasze konto bankowe.
Nasz numer konta: (Bank Zachodni WBK) 70 1090 2402 0000 0001 2291 6765. W tytule przelewu proszę podać Imię, Nazwisko oraz Numer Zamówienia. Bez tych informacji będzie nam ciężko przypisać płatność do zamówienia.
Jeśli rezygnujesz z dokonania zakupu po jego zatwierdzeniu, ale przed dokonaniem płatności - poinformuj nas emailem. Anulujemy zamówienie w systemie.
Wysyłka
Wysyłki realizowane są dla tych zamówień, dla których potwierdziliśmy otrzymanie wpłat na nasze konto bankowe. Z uwagi na szybkość przekazywania przelewów między bankami, przelew może do nas dotrzeć kolejnego dnia roboczego.
Zamówione gry wyślemy kurierem w dniu 7 października 2015.
Reklamacje
Najpierw napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a w tytule podaj słwo reklamacja oraz numer zamówienia. Nie przyjmiemy zwrotu towaru, który wcześniej nie przeszedł proceduty reklamacji.
Zwrot towaru
Możesz zwrócić do nas towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem uznania zwrotu jest kompletność towaru, fabryczne opakowanie (wraz z folią zabezpieczającą) oraz brak jakichkolwiek uszkodzeń i śladów użytkowania.
Towar powinien być zapakowany w opakowanie uniemożliwiające uszkodzenie podczas transportu oraz wysłany na nasz adres na koszt nadawcy.
Inne
Jeśli chcesz się z nami skontaktować w celu omówienia zamówienia bez względu na jego stan należy podać identyfikator zamówienia.