pytanie o zasady

Więcej
2012/06/02 18:34 #1002 przez bregalad
bregalad stworzył temat: pytanie o zasady
CZółko,

mam pytanie o możliwość pozbywania się niechcianych zwierząt ze swojego gospodarstwa.

Kiedy można to zrobić? W dowolnym momencie rundy? Bo jeśli tak to jaki jest sens przyznawania minusowych punktów za do trzech zwierzątek na koniec gry? Przecież obydwu graczy pozbędzie się niechcianych zwierząt przed podliczeniem punktów. Niema jakiejś taktycznej sytuacji, która przynosiłaby korzyści z trzymaniu gdzieś jedynego zwierzątka. Chyba...

Proszę o odpowiedź.

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/06/03 01:01 #1003 przez piotrsmu
piotrsmu odpowiedział w temacie: Odp: pytanie o zasady
0 zwierzątek to też do 3 zwierzątek
możesz się pozbyć niechcianych zwierzątek w każdej chwili lecz nie przysporzy ci to punktów

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/06/03 10:24 #1004 przez bregalad
bregalad odpowiedział w temacie: Odp: pytanie o zasady
Rzeczywiście. :D. Nie wiem dlaczego, ale założyliśmy, że jak niema się jakiegoś gatunku zwierząt to nie dostaje się ujemnych punktów. ;D

Dzięki za podpowiedź.

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/06/20 21:12 #1009 przez przemek
przemek odpowiedział w temacie: Odp: pytanie o zasady
Na zdrowie ;)

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/02/22 13:04 #1789 przez witekk_
witekk_ odpowiedział w temacie: pytanie o zasady - szopa raz w trakcie akcji
W instrukcji jest napisane ze można wybudować szope raz w trakcie akcji.
W turze są trzy akcje na gracza, czy to oznacza ze jezeli w pierwszej akcji postawie parobka na polu budowy szopy to bede mogl rowniez wybudowac szope w drugiej i trzeciej akcji (oczywiście wydając za każdym razem odpowiednia sumę zasobów). Przyklad:
1 akcja: parobka stawiam na polu postaw szope. place 3 kamienie i trzcine.
2 akcja: stawiam parobka na polu 2 kamienie i zabieram wszystkie znajdujace sie tam kamienie, dodatkowo postanawiam zbudowac kolejna szope pierwszym parobkiem (w myśl zasady 1 szopa na akcję),
akcja 3: trzeci parobek zabiera zwierzęta z hodowli koniec i owiec a dodatkowo parobek pierwszy buduje szope nr 3.(opłacając jej koszt).

Czy taki przykład jest prawidłowy dla stawiania szopy raz w trakcie akcji?

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/02/26 22:05 #1790 przez przemek
przemek odpowiedział w temacie: pytanie o zasady - szopa raz w trakcie akcji
Na pierwszej stronie instrukcji znajduje się odpowiedź na to pytanie:

Należy pamiętać, że każda akcja może być wykonana tylko raz w trakcie rundy.

Tak więc można skorzystać z pola akcji umożliwiającego zbudowanie szopy tylko raz w trakcie rundy.

Proszę Zaloguj , aby dołączyć do konwersacji.